.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شعبانی ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد :
استقرار دبیرخانه کشوری همیار مشاور در آموزش‌وپرورش مازندران
شمال نیوز : شعبانی از فعالیت ۲۲ هسته مشاوره در مازندران خبرداد و تاکید کرد: پنج مرکز مشاوره در خصوص اقدامات پیشگیرانه و آموزش در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند.....
استقرار دبیرخانه کشوری همیار مشاور در آموزش‌وپرورش مازندران

شمال نیوز : معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مازندران، از استقرار دبیرخانه کشوری همیار مشاور در آموزش و پرورش مازندران خبرداد.

به گزارش شمال نیوز ، محمد شعبانی که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی در جمع خبرنگاران  سخن می گفت از استقرار دبیرخانه کشوری همیار مشاور در مازندران خبرداد و افزود: مسئولیت ساماندهی، تاسیس و تهیه مبانی نظری و کتاب راهنمای همیار مشاور برعهده آموزش و پرورش مازندران گذاشته شد.

 وی به فعالیت شوراهای دانش‌آموزی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی ۴ نفر به مجلس دانش‌آموزی کشور راه پیدا می‌کنند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران  فعالیت و بکارگیری دانش‌آموزان را در برنامه‌های مختلف فرهنگی از اولویت‌های بخش پرورشی عنوان کرد و بیان داشت: همیاران مشاور دانش‌آموزی که از حس همدردی و توانمندی‌های خاصی برخوردار هستند؛  نقش ارجاعی را در کنار مشاوران در مدارس برعهده دارند .

http://www.shomalnews.com/photo/152005047644724113.jpg

وی یادآور شد: دانش‌آموزان همیار مشاور آموزش‌های حرفه‌ای را در خصوص مهارت‌های زندگی گذراندند و در سطح مدارس فعالیت می‌کنند .

شعبانی از فعالیت  ۲۲ هسته مشاوره در مازندران  خبرداد و  تاکید کرد: پنج مرکز مشاوره در خصوص اقدامات پیشگیرانه و آموزش در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران شناخت فضای مجازی را از اولویت‌های حوزه تربیتی در مدارس خواند و گفت: ۲۰۰ نفر مسلط به فضاهای مجازی با آموزش‌های حرفه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۵۰نفر انتخاب شده و برای  آموزش به کارکنان، مدیران و معلمان مدارس در فضاهای آموزشی فعالیت خواهند کرد.

شعبانی از برگزاری نخستین جشنواره عکس ۳۹  ویژه دانش‌آموزان خبرداد و تصریح کرد: ۱۰ هزار عکس به این جشنواره ارسال شد که پس از اخذ آرای مناسب  از نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد .

شعبانی کیفیت بخشی اردوهای راهیان نور را از اولویت‌های تربیتی خواند و گفت: تعداد اردوهای دانش‌آموزی شش برابر شد به‌طوری که در سال اول ۱۸ هزار اعزام صورت گرفت و مازندران جزو استان‌های برتر در حوزه اردوهای راهیان نور شناخته شد.

در آغاز این نشست محمود رضا علیزاده رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با تبیین نقش آمور تربیتی ها در ساختار مدارس از خبرنگاران خواست تا در راستای معرفی برنامه های این نهاد مقدس بیش از پیش همکاری نمایند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.